Yoga, το μυστικό του Μέσι!

822

Κάθε αθλητής έχει τα μυστικά του. Έχει το πρόγραμμα εκγύμνασής του το οποίο τηρεί ευλαβικά αλλά και τα σημεία αυτά του σώματός του τα οποία προσέχει και δουλεύει ιδιαίτερα. Ο Μέσι για παράδειγμα, κάτι που είναι πολύ λογικό, δουλεύει αρκετά την ταχύτητά του, την εκρηκτικότητά του και στις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης. Το κύριο πρόγραμμά του είναι…

1: Εκρηκτικότητα και ταχύτητα

Ο Μέσι εκτελεί μια σειρά από δυναμικές διατάσεις, προετοιμάζοντας τους μυς του για τις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Οι διατάσεις που εκτελεί περιλαμβάνουν αναπηδήσεις από θέση ημικαθίσματος, σκοινάκι και περάσματα εμποδίων.

Αμέσως μετά, ακολουθούν δύο γύροι σε γρήγορη ταχύτητα προκειμένου να αυξηθεί η αντοχή του και ένα ήπιο τρέξιμο επί 5 λεπτά. Αυτές οι ασκήσεις παρέχουν στον Μέσι γρηγορότερη κίνηση των ποδιών σε γραμμική κατεύθυνση.

670-02-33-43

2: Γρήγορες κινήσεις του σώματος σε διαφορετικές κατευθύνσεις

Για το δεύτερο πρόγραμμα που αφορά στην ενδυνάμωση των άκρων, οι ασκήσεις περιλαμβάνουν γρήγορο βηματισμό με το γόνατο όσο ψηλότερα γίνεται, εμπρόσθιες προβολές με βαθύ κάθισμα και πλάγιες προβολές με βαθύ κάθισμα.

Μετά από αυτό, κάνει άλλη μια γρήγορη κούρσα 10 λεπτών πριν από το τέλος.

Το μεγάλο μυστικό του Μέσι όμως είναι η γιόγκα. Όπως λέει ο δάσκαλός του, Rodney Yee, «η γιόγκα κάνει τον Λιονέλ να ξεχωρίζει μέσα στο γήπεδο καθώς βοηθά στην αναζωογόνηση των εγκεφαλικών του λειτουργιών και του παρέχει μια ήρεμη αίσθηση πριν και κατά τη διάρκεια ενός δύσκολου αγώνα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ