Το κενό του κανονισμού…

47

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΤΑΣΟΣ ΤΣΟΛΚΑΣ

Δεν θυμάμαι αν έχει τύχει να το αναφέρω από τούτο εδώ το βήμα, αλλά το βελγικό Γκραν Πρι είναι το αγαπημένο μου! Οπότε να αναφέρω εκ των προτέρων ότι μπορεί σε πολλούς να μην άρεσε ο αγώνας που είδαμε στην πίστα των Αρδεννών, αλλά εγώ τον καταευχαριστήθηκα! Τι είδαμε, όμως, στο Σπα; Είδαμε βασικά ότι αν είσαι ξύπνιος και κάνεις μία σωστή ανάγνωση των κανονισμών, τότε μπορείς να βγεις κερδισμένος, ακόμη και υπό τις πιο δύσκολες συνθήκες. Αναφέρομαι φυσικά στον Χάμιλτον. Προσέξτε! Είμαι θαυμαστής του Βρετανού και θεωρώ ότι μαζί με τον Αλόνσο είναι οι δύο κορυφαίοι πιλότοι που έχουμε αυτή την στιγμή στη Formula 1. Ομως αυτό που έγινε με τις κινητήριες μονάδες του παγκόσμιου πρωταθλητή είναι ολίγον τι από… σκάνδαλο! Ο Χάμιλτον, λοιπόν, άλλαξε ουσιαστικά τρεις κινητήριες μονάδες -για την ακρίβεια δύο και σχεδόν όλα τα περιφερειακά από την τρίτη- πήρε καμία… 60αριά θέσεις ποινή και έφτιαξε μία σημαντική… κάβα για τους υπόλοιπους οκτώ αγώνες του καλενταρίου! Και τι έγινε που εκκίνησε προτελευταίος. Είναι σχεδόν βέβαιο ότι σε κάθε αγώνα στο Βέλγιο θα έχουμε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, όπερ και εγένετο! Με έξυπνη στρατηγική, λοιπόν, ο Χάμιλτον και μόλις τέσσερις προσπεράσεις -να το ξαναπώ, τέσσερις σε όλο τον αγώνα- τερμάτισε την 3η θέση και παρέμεινε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας.

Κατά την ταπεινή προσωπική μου άποψη, δεν πρέπει να σου επιτρέπεται να μπορείς να αλλάξεις όσες μονάδες θέλεις και να φτιάχνεις μία… κάβα για τους επόμενους αγώνες, ακόμη κι αν στο συγκεκριμένο αναγκαστείς να εκκινήσεις τελευταίος. Την ίδια ακριβώς παρατήρηση έκανε και ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, αναφέροντας ότι υπάρχει ένα κενό στον κανονισμό, το οποίο πρέπει να διορθωθεί. Κι αυτό το είπε για τον πιλότο της δικής του ομάδας!

Κατά τα λοιπά, ο Ρόσμπεργκ είχε εύκολο αγώνα και τα σημαντικά είναι στη Μόντσα, που έρχεται το Σαββατοκύριακο.

102257458-nico-rosberg-mercedes-austrian-grand-prix-dominic-ebenbichler-reuters-SPORT-xlarge_trans++eo_i_u9APj8RuoebjoAHt0k9u7HhRJvuo-ZLenGRumA

Κλείνοντας θα πω μία κουβέντα για τον Μαξ Φερστάπεν. Καλό θα είναι εκεί στη Red Bull να μαζέψουν λίγο τον μικρό, γιατί η άγνοια κινδύνου δεν οδηγεί πάντα στα μεγαλεία, αλλά πολλές φορές στη βλακεία! Ραντεβού στη Μόντσα…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καμία δημοσίευση για προβολή