«Πανηγυρίστε στις διαφημιστικές πινακίδες»

60

Σαφέστατα και δεν θα ξαφνιάσει κανέναν. Άλλωστε τα πάντα θυσιάζονται στον βωμό του χρήματος. Το marketing όχι απλά έχει μπει για τα καλά στον αθλητισμό αλλά παίζει και πρωτεύοντα ρόλο σε αυτόν, πόσο μάλλον στο ποδόσφαιρο όπου τα χορηγικά πακέτα είναι πολλαπλάσια σε σχέση με άλλα αθλήματα. Μην αναρωτιέστε πάντως αν το φαινόμενο είναι σημερινό. Μόνο επί των ημερών μας.

Ακόμα και στα χρόνια της αθωότητας και του ρομαντισμού το χρήμα από τις διαφημίσεις είχε πρωτεύοντα ρόλο. Αυτό αποκάλυψε ένας πρώην ατζέντης, ο Τζον Σμιθ.

Σε συνομιλία που είχε με τον Κόνορ Μακναμάρα, δημοσιογράφο του BBC, ο Σμιθ υπερθεμάτισε πως οι παίκτες των «λιονταριών» υποχρεούνταν όταν σκόραραν να πανηγυρίζουν μπροστά από τις πινακίδες του χορηγού τους.

«Το αγαπώ αυτό, είναι κάτι που κάναμε. Δεν θα μπορούσες να μην το κάνεις, αλήθεια. Υπήρχε μια συγκεκριμένη εταιρία ένδυσης, η οποία έτρεχε το όλο σόου για την Αγγλία και ψάχναμε απελπισμένα να φέρουμε κι άλλους χορηγούς.

Ο Μπόμπι Ρόμπσον (σ.σ. ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Αγγλίας, 1982-1990) ήταν υπέροχος και το επέτρεψε να ωριμάσει, με την άδειά του. Εάν επρόκειτο για φιλικό ματς, θα μου επέτρεπε να μιλήσω με τα παιδιά πριν φύγουν για το ξενοδοχείο. Ως ένα είδος ομιλίας στην ομάδα.

Έλεγα, κοιτάξτε, έχουμε έναν συγκεκριμένο χορηγό και η διαφημιστική πινακίδα είναι στο μισό της δεξιάς πλευράς. Οπότε όταν σκοράρεις, εάν το κάνεις, τρέξε προς αυτήν. Α, παρεμπιπτόντως, όταν πας σε αυτό πέσε. Γιατί η κάμερα θα σε πιάσει να πέφτεις στο έδαφος και η πινακίδα θα είναι στο ύψος του προσώπου σου.

Υπάρχει ένα πλάνο με τους διεθνείς να σκοράρουν και να κοιτάζουν γύρω τους. Τώρα, θα πρέπει να τρέξουμε; Αναρωτιούνται… Ξαφνικά ένας το εντοπίζει και τρέχουν όλοι μαζί καλύπτοντας απόσταση 80 γιαρδών. Και κανείς δεν αναρωτήθηκε γιατί το έκαναν αυτό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Καμία δημοσίευση για προβολή