Η προπόνηση και η διατροφή του Μάικλ Φελπς!

457

Η προπόνηση για τον κάθε αθλητή η προπόνηση είναι σκληρή. Είναι γνωστό και πέρα για πέρα αληθινό άλλωστε πως «όπως προπονείσαι έτσι ακριβώς αγωνίζεσαι». Φανταστείτε λοιπόν την προετοιμασία των αθλητών ειδικά πριν από μεγάλο ραντεβού όπως είναι οι Ολυμπιακοί αγώνες.

michael-phelps-02

Θα πίστευε κανείς, για παράδειγμα στην περίπτωση του Μάικλ Φελπς, πως ο Αμερικανός υπερ-κολυμβητής θα εξαντλούσε την προετοιμασία του όλη μέσα σε μία πισίνα. Θα κολυμπήσουμε ασταμάτητα μετρώντας τους χρόνους του και φυσικά θα έκανε πολλά βάρη. Δεν είναι έτσι… Ή για να το θέσουμε πιο σωστά, δεν είναι μόνο αυτό.

sp_swim

Ο Μάικλ Φελπς έκανε σκληρή και εξαντλητική προετοιμασία έξω από την πισίνα σέρνοντας έλκηθρο με βάρη ή τραβώντας του με τα χέρια ψηλά ώστε να ανοίγουν πίσω από το κεφάλι του. Προπονούνταν στους κρίκους, έκανε ισομετρικό μονόζυγο με μπάλα του μπάσκετ στα πόδια του, άλματα συνεχόμενα φορώντας ζώνες αντίστασης στους ώμους του.
Το πλέον εκπληκτικό είναι πως προπονούνταν ακόμα και στο μποξ με τα κτυπήματά του να όμοια με τις κινήσεις των χεριών του όταν κολυμπάει.

imgs-sledreverse-main2x1

Επιπλέον ο Φελπς, σε περιόδους προετοιμασίας για Ολυμπιακούς Αγώνες διαφοροποιούσε και την διατροφή του καθώς έπρεπε καθημερινά να καταναλώνει 12.000 θερμίδες. Ποιο ήταν το πρόγραμμα διατροφής του;

  • ΠΡΩΪΝΟ
    Ομελέτα με πέντε αυγά
    3 τοστ με αυγά και τυρί
    3 κέικ σοκολάτας
    3 γαλλικά τοστ με ζάχαρη άχνη από πάνω
    Ένα μεγάλο μπολ με βρώμη και βατόμουρο
  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ
    Ένα μεγάλο μπολ με μακαρόνια και σάλτσα
    Δύο μεγάλα τσίζμπεργκερ
  • ΔΕΙΠΝΟ
    Ένα μεγάλο μπολ με μακαρόνια με σάλτσα
    Μία XL πίτσα με πεπερόνι

Κατά τη διάρκεια της ημέρας βέβαια κατανάλωνε και περίπου πέντε ενεργειακά ποτά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ